Fototapeta Fioletowy, i liliowy
Tapeta Fototapeta Fioletowy, i liliowy (artykuł Art 34515 ) z kategorii Fototapety Kwiaty
Tapeta wykonana jest na bazie flizeliny, pokryta tłoczonym na gorąco winylem. Taka tapeta jest łatwiejsza do klejenia, odporna na wilgotność, przed uszkodzeniami i temperaturą, oraz dzięki powłoce może być stosowane czyszczenie na mokro. Tapeta jest również zabiezpieczona przed przebarwieniami i bezpośrednim działaniem promieni słonecznych.
Ten obraz może być wykonany na różnych materiałach.
Wszystkie użyte materiały i farby są bezpieczne dla ludzi i zwierząt.
Twoje zamówienie zostanie zapakowane w grube kartonowe pudełko, co gwarantuje zabiezpieczenie Twojego zamówienia przed uszkodzeniami w transporcie.
WIZUALIZACJA 3D ZA DARMO
Czy chcesz tak samo? Podaj swój numer telefonu, a my wykonamy dla Ciebie wizualizację 3D tapety w Twoim mieszkaniu!
JAK ZMIERZYĆ ŚCIANĘ, ABY ZŁOŻYĆ ZAMÓWIENIE?
Aby poprawnie zmierzyć ścianę, użyj instrukcji, zalecamy dodanie od 5 do 10 cm zapasu na szerokości i wysokości, bo ściany nie zawsze są równe.
NA ILE CZĘŚCI BĘDZIE PODZIELONE MOJE ZAMÓWIENIE?
Otrzymasz tapetę w wymiarach jakie podałeś w zamówieniu. Fototapeta będzie podzielona na praktyczne paski o szerokości do 100 cm.
CZY TAPETA JEST PRODUKOWANA W ROLKACH?
Nie stosujemy technologii produkcji masowej. Po złożeniu zamówienia drukujemy obraz za pomocą technologii druku wielkoformatowego, biorąc pod uwagę wszystkie cechy dostarczone przez klienta. W ten sposób otrzymasz wstępnie przycięte rolki tapet, które są idealne zapakowane do wysyłki.
Czy to są tapety z flizeliny?
Tak, wszystkie nasze tapety są wykonane z flizeliny, ale mają powłokę winylową, która daje chropowatość tapecie i odporność oraz zwiększoną trwałość materiału.
CO TO JEST TAPETA WINYLOWA?
To jest cienka warstwa nałożona na podłoże z flizeliny. Winylowa tapeta jest trwała, odporna na uszkodzenia, jest zmywalna za pomocą mokrej gąbki. Dodatkowo winyl akcentuje relief tapety/
CO TO JEST DRUK PREMIUM?
Druk premium pozwala uzyskać zwiększone nasycenie i odwzorowanie kolorów, trwałość przed promieniowaniem UV.
CZY TAPETA JEST ZMYWALNA?
Do czyszczenia używaj wyłącznie lekko zwilżonej gąbki. Laminowana tapeta też nadaje się do stosowania z detergentem.
POTRZEBUJĘ WODOODPORNEJ TAPETY. JAKI MATERIAŁ WYBRAĆ?
W celu zwiększenia odporności na wilgoć tapetę należy zalaminować lakierem.
CZY MATERIAŁY SĄ NIEBEZPIECZNE DLA ZDROWIA?
Wszystkie materiały, których używamy są bezpieczne dla ludzi i zwierząt oraz są dostosowane do standartów jakości obowiązujących w Unii Europejskiej.
JAK MOGĘ ŚLEDŹĆIĆ STATUS MOJEGO ZAMÓWIENIA?
Możesz śledzić status swojego zamówienia na stronie internetowej, wprowadzając numer listu przewozowego. My wysyłamy numer na adres e-mail podany w zamówieniu. Prosimy również sprawdzać w spamie, jeśli go nie znalazłeś to skontaktuj się z nami na e-mail lub telefonicznie.
MOJE ZAMÓWIENIE NIE ZOSTAŁO JESZCZE DOSTARCZONE, CO MAM ZROBIĆ?
Po złożeniu zamówienia na naszej stronie jest ono zazwyczaj przetwarzane i wysyłane w ciągu 2-3 dni. Następnie otrzymasz wiadomość e-mail z numerem przesyłki, dzięki czemu będziesz mógł śledzić status swojego zamówienia na stronie internetowej. Proszę wziąć pod uwagę czas dostawy podany przez przewoźnika. Jeżeli przekroczyliśmy termin realizacji i dostarczenia Twojego zamówienia, prosimy o kontakt e-mailowy.
JAKA FIRMA KURIERSKA DOSTACZY MOJE ZAMÓWIENIE?
Na terenie Europy korzystamy z usług firmy DPD. Dostawa na terenie Rumunii jest darmowa, jeśli łączna wartość zamówienia przekracza 200 lei. Jeśli zamówienie jest mniejsze niż 200 lei, koszt dostawy wyniesie 30 lei.
CZY MOGĘ ODBIERAĆ ZAMÓWIENIE OSOBIŚCIE?
Niestety nie jest to możliwe. Działamy wyłącznie jako sklep internetowy.
JAK ZAPŁACIĆ ZA ZAMÓWIENIE?
Oferujemy następujące metody płatności:
KARTA BANKOWA
Możesz zapłacić za swoje zamówienie wprowadzając dane swojej karty na naszej stronie internetowej. Jest to całkowicie bezpieczne, nie przechowujemy żadnych informacji.
PAYPAL
Za zamówienie możesz zapłacić systemem płatności PayPal bezpośrednio z koszyka lub z karty produktu.
CZY PŁATNOŚCI NA STRONIE SĄ BEZPIECZNE?
Wszystkie transakcje online są dokonywane za pośrednictwem bezpiecznego połączenia internetowego i są szyfrowane podczas przetwarzania. Nie przechowujemy danych Twojej karty. Aby uzyskać więcej informacji, zapoznaj się z naszą Polityką prywatności.
ILE ROLEK TAPET POTRZEBUJĘ?
Produkujemy tapety dokładnie na podany przez Ciebie wymiar. Przy składaniu zamówienia wystarczy podać rozmiar ściany, którą chcesz wytapetować. Następnie wyprodukujemy i wyślemy Ci tapetę w podanym rozmiarze, pociętą na praktyczne paski o szerokości do 100 cm.
ILE KLEJU POTRZEBUJĘ?
Klej razem z tapetą możesz kupić na naszej stronie internetowej. W takim przypadku ilość potrzebnego kleju wyliczymy na podstawie całkowitej powierzchni zamówienia. Jedno opakowanie kleju wystarcza na powierzchnię 10 m². Jeśli jednak wolisz kupić klej w innym sklepie, możesz obliczyć potrzebną ilość na podstawie powierzchni zamówienia i instrukcji użycia.
JAK ROZROBIĆ KLEJ?
Do wiadra wlej zimną wodę w ilości 1,7 litra na każde opakowanie kleju. Zacznij mieszać wodę, aby utworzyć wir. Dopiero wtedy zacznij delikatnie wsypywać cały klej z pudełka do wody cały czas mieszając. Odczekaj 10 minut i ponownie wymieszaj. Klej jest teraz gotowy do użycia. Ważne: Jeśli chcesz użyć kleju innej marki, postępuj zgodnie z instrukcją na opakowaniu, aby go przygotować.
JAKIEGO KLEJU NALEŻY UŻYWAĆ DO KLEJENIA?
Przy zakupie naszych tapet zalecamy dodanie do zamówienia naszego kleju, który jest dostosowany do tego materiału. Jeśli chcesz kupić klej z innego sklepu, potrzebujesz kleju do tapet flizelinowych.
CZY KLEJ JEST WLICZONY W ZAMÓWIENIE?
Klej razem z tapetą możesz kupić w naszym sklepie. Na podstawie rozmiaru tapety obliczymy wymaganą ilość kleju.
JAK PRZYKLEJANA JEST TAPETA?
CZY MOGĘ ZWRÓCIĆ MOJE ZAMÓWIENIE?
Jeśli z naszej winy otrzymasz wadliwy lub uszkodzony produkt, możemy częściowo zwrócić Ci pieniądze lub bezpłatnie wyprodukować dla Ciebie taką samą tapetę.
CZY MOGĘ WYMIENIĆ SWOJE ZAMÓWIENIE?
Możesz wymienić swoje zamówienie, jeśli otrzymałeś wadliwy lub uszkodzony produkt. W takim przypadku prosimy o przesłanie nam zdjęcia. Bezpłatnie przygotujemy i wyślemy nowy produkt zamiast uszkodzonego.
JAKIE PRODUKTY SĄ UZNAWANE ZA WADLIWE?
Za wady uważa się:,
NIE OTRZYMAŁEM POTWIERDZENIA ZAMÓWIENIA. CO MAM ZROBIĆ?
Wynika to z problemu technicznego. Napisz do nas, aby otrzymać potwierdzenie zamówienia od naszego menadżera.
CZY MOGĘ ZMIENIĆ LUB ANULOWAĆ SWOJE ZAMÓWIENIE?
Możesz wprowadzić zmiany lub anulować zamówienie zanim zostanie ono wysłane do druku. Zwykle dzieje się to kilka godzin po złożeniu zamówienia online. Skontaktuj się z naszym menedżerem za pośrednictwem poczty elektronicznej lub telefonicznie, aby dowiedzieć się, czy możesz wprowadzić zmiany w swoim zamówieniu. Skontaktuj się z nami natychmiast, jeśli zauważysz błąd w swoim zamówieniu.
JAK MOGĘ ŚLEDCZYĆ STATUS MOJEGO ZAMÓWIENIA?
O każdej zmianie statusu Twojego zamówienia powiadomimy Cię e-mailem na adres podany podczas składania zamówienia. Jeśli nie widzisz wiadomości, sprawdź w spamie. Jeśli masz jakieś pytania, możesz także napisać do naszego menadżera.
CZY MOGĘ ZWRÓCIĆ MOJE ZAMÓWIENIE?
Jeśli z naszej winy otrzymasz wadliwy lub uszkodzony produkt, możemy częściowo zwrócić Ci pieniądze lub bezpłatnie wyprodukować dla Ciebie taką samą tapetę.
CZY MOGĘ WYMIENIĆ SWOJE ZAMÓWIENIE?
Możesz wymienić swoje zamówienie, jeśli otrzymałeś wadliwy lub uszkodzony produkt. W takim przypadku prosimy o przesłanie nam zdjęcia. Bezpłatnie przygotujemy i wyślemy nowy produkt zamiast uszkodzonego.
JAKIE PRODUKTY SĄ UZNAWANE ZA WADLIWE?
Za wady uważa się:,
- tapeta jest uszkodzona;
- inny obraz, który nie zgadza się z zamówieniem.
OTRZYMAŁEM WADLIWY PRODUKT. CO MAM ZROBIĆ?
CZY MOGĘ ZAMÓWIĆ TAPETĘ Z WŁASNYM ZDJĘCIEM?
Możesz wysłać do nas e-mail, aby zamówić tapetę ze swojego zdjęcia.
CZY MOŻECIE ZMODYFIKOWAĆ ZDJĘCIE DO MOICH POTRZEB, USUNĄĆ ELEMENTY, ZMIENIĆ KOLOR TŁA?
Tak, nasi projektanci mogą zmodyfikować zdjęcia według Państwa życzeń, a także dodać lub usunąć ze zdjęcia określone elementy, zmienić kolor czy odcienie. Napisz do nas lub dodaj komentarz podczas składania zamówienia.
Popularne towary
Fototapety do pokoju dziecięcego. Menedżer wszystko wyjaśnił i doradził. Wszystkie życzenia zostały spełnione. Wykonano bardzo szybko. Jakość doskonała. Dziecko bardzo zadowolone. I rodzice też. Polecam!
Jestem zadowolony, fototapety wyglądają świetnie. Dzięki za miłą obsługę.
Jestem zadowolony, bardzo dziękuję.
Dziękuję, bardzo ładne i bardzo szybko!
Cześć! Otrzymaliśmy fototapety, dziękujemy